maandag 18 mei 2015

BZN...voor de Ontwerp Swap..

BZN...zo heb ik dit setje genoemd.
"Bh Zonder Naam" dus.

Het is mijn uitwerking van de Ontwerp Swap 
die vanuit het ZLM forum georganiseerd wordt.

Je krijgt dan 4 foto's gemaild,
en daarvan moet je er 1 uitkiezen waar je wel door geïnspireerd raakt.
Voor mij was dat onderstaande  plaatje...

"Queen of the clover" van Buttress&Snatch..
Prachtig setje om te zien, beetje retro..

De bh is het patroon BHST2 van Merckwaerdigh.
En dan het hetzelfde model als DEZE en DEZE


Het is deze keer een beetje simpel gehouden,
want het was wel de bedoeling dat het draagbaar zou zijn,
en dat is het niet als je van die dikke lagen geplooide mesh hebt..
Al geeft dat nou net dat setje wel zij uitstraling..

 Eigenlijk vind ik het nog wel een uitdaging om
volgens dit plaatje een nachthemdje of "baby doll" te maken...
Daar vind ik het uitermate geschikt voor...
dat ik daar niet eerder aan gedacht heb...bedenk ik me nu...
Dus nog een TODO projectje erbij :)


9 opmerkingen:

  1. Wat een mooi setje is dit geworden!
    Mooie belijning en een prachtige kleur.

    Een mooie vertaling van het ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Marian, vind het een zeer geslaagde uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Marian, vind het een zeer geslaagde uitvoering.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. A lovely idea with the draping! I love it!
    Monika

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie set, heerlijk om je vertaling te zien en te lezen dat er nog een vervolg aan gaat geven. Ik ben nu al benieuwd naar het hemdje/baby doll?!

    Groet Neeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ooh wow... prinsesje is het. mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Is echt een hele mooie set geworden, veel mooier dan de afbeelding die je als inspiratie hebt gebruikt! Prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen