donderdag 25 maart 2010

Een aquarel met zilveren randje


Vandaag eindelijk mijn "Aquarell" af kunnen maken,
Iedere avond 1 elastiekje stikken schiet ook niet op, maar hier is de creatie dan eindelijk.
Het leek wel de "geboorte" van een echte aquarel ;)



Het patroon wat ik gebruikt heb is van Merckwaerdigh, de BHST 2
Omdat ik telkens problemen heb dat de bovencup ietsje te wijd is,
heb ik nu i.p.v 90B maar eens 80 C gemaakt, dit is veel beter,
de cup is zelfs kleiner al is het een C.

De volgende keer moet ik alleen de omtrek 1à 2 cm groter maken,
en ik vind de cups iets te 'puntig' dus die moeten iets afgerond worden.


Het patroon is wat het 'meisje' links onder aan heeft.
Het heeft een 'hoog' achter- en zijpandje, en dat draagt echt heel lekker.

Alleen komt het bij mij aan de achterkant niet zo goed uit, omdat ik er geen baleinen in gedaan heb, en dat moet wel om het zo mooi schuin omhoog te laten staan.





1 opmerking:

  1. Wat een mooie set...zou je dit ook als bikini kunnen dragen? Ik vind de lycra erg mooi...

    BeantwoordenVerwijderen